bu tedaviyi ve süreci adım gibi biliyorum. r.aktif tedavi öncesi yapılan biyopsiler, hormonal dengeler ve vücudun r.aktif tedavi için uygunluğu vs bunlar zaten hastalığın klasikleri. ben işin son rahlesini yazdığımı belirttim. sorun nerde ?
Rahatsızlık ne olursa olsun önemli olan psikolojidir. Sen gelip en kötü durumda neler yapılacağını anlatıyorsun. Arkadaşın morali bozulabilir. Psikoloji olarak kendini hasta hissedebilir.
Sorun tam olarak burada işte. Anlayabildin umarım...
Total tiroidektomi ameliyatı ve 2 kere radyoaktif iyot tedavisi olmuş birisi olarak yazıyorum bunları.