nodül büyükse seni müşahedeye alıcaklar. radyoaktif bir sıvı verecekler, onu içiceksin, 4-5 saat orada kalacaksın. sonra 10-15 gün evde kimseye yaklaşmayacaksın, dışarı çıkman yasak. kaşığın çatalın bıçağın herşeyin izole olacak. elbiselerin falan hepsi ayrı olacak, ayrı yıkanacak. sonra ilaç tedavisi göreceksin. tiroid hormonu normal seviyeye gelene kadar ilaç dozu yavaş yavaş düşürülecek. en kötü senaryo bu. süreç ortalama 1-2 yıl devam edecek. rahat ol, bu sadece bir prosedür. hormonlar bir noktadan sonra normal seviyeye gelecek. o ilaçları çok çok az miktarda sürekli kullanacaksın. geçmiş olsun.
Dostum yanlış bilgi verip insanların kafasını karıştırma. Radyoaktif iyot tedavisi anlattığın gibi aynı gün yapılan ve hemen karar verilen bir durum değil. Arkadaş nodüller hakkında bilgi istemiş sen gelip ne anlatıyosun.