Selamlar,
Nodül normal birşey değil tabiki. Ultrasonda görülmüştür nodülün. İyi huylu yada kötülü huylu olduğu ultrasonda anlaşılmaz. İğne ucu apraksiyon sonrası patolojik inceleme gerekir.
Bu işlem sonrası nodülün türü belirlenir.Yinede panik yapacak bir durum yok. Düzgün bir endokrin uzmanına gidip inceleme yaptır.