Hocam googleye bildiğim halde nodül nedir? yazdım ve karşıma gelen açıklama. Nodül, vücudun herhangi bir yeri ya da organında saptanan, iyi ya da kötü huylu olduğu net bilinemeyen şişlik ve kitlelerdir. Ancak izlenmesi ile ya da bazı tetkikler yapıldıktan sonra, kötü-kanser (Malign) veya selim-iyi huylu (benign) oldukları anlaşılır. Hemen hemen bütün organlarda zaman zaman nodül saptanabilir. Yani doktorun sana kötü dememiş iyi huylu demişse kafan rahat olsun. He doktoruna güvenmiyorsan bir başka doktora git içini rahatlat.