Aitrtv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet hocam çok doğru yoldasın bunun cevabını webmaster forumunda en doğru şekilde alacağına eminim. Doktara gidiyorsun doktor kim ki cahil cühedaları doktor yapıyorlar onlar ne anlar sağlıktan. Onların dediklerini boşver hatta bence boşa hastaneyede gitme ne gerek var masrafa burada bir hal çaresini buluruz. Neyse şaka bir yana doktorun sorun yok diyorsa yoktur he senin içine kurt düştüyse başka doktara git ondan da bilgi al. Burada doktor bile olsa senin tahlilini sonucunu görmeden bir şey diyemez diyorsa zaten sakat.
Hovam sorum şu nodül normal bişey mi herkeste olan bişey mi ?