20 gündür twitter hesabımı dondurdum. Tekrar açmak istediğimde sadece takip ettiklerim geldi takipçilerim gözükmüyor 1 haftadır aynı durum kapatıp açıyorum birkaç gün bekliyorum yine aynı. banlı gözüküyor hesap. nasıl kendine gelir anlayan var mı bu işten ya da ücretli yardımcı olacak