Katılıyorum görelim sizi bakalım 5 senedir ben daha görmedim bu gözler görürse gelip tebrik edicem seni kardeşim umarım ama o derece hala umudum yok

MAJER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 yıllık müşteri portföyümüz ile R10 ve Türkiyeye zaten duyurduk ismimizi Şimdi Global pazara da duyuracağız

Yani yapılmaz diye bi şey yok. Yeter ki kaliteli güvenilir bi yazılım çıksın ortaya.