Katılıyorum görelim sizi bakalım 5 senedir ben daha görmedim bu gözler görürse gelip tebrik edicem seni kardeşim umarım ama o derece hala umudum yok
3 yıllık müşteri portföyümüz ile R10 ve Türkiyeye zaten duyurduk ismimizi

Şimdi Global pazara da duyuracağız
Yani yapılmaz diye bi şey yok. Yeter ki kaliteli güvenilir bi yazılım çıksın ortaya.