Minstarin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam kendiniz niye almıyorsunuz ? basit bir işlem bir çok site var ?
Binance kullanıyorum hocam uğraşmak istemiyorum, komisyonu dahilinde forumdan alıyorum her zaman