logopedist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, aktif macbook kullanıcısıyım. Ücretsiz temin edebilirsin ama lisanslı almanı öneririm. Hatta çevrende .edu bir mail adresi varsa ücretsiz alabilirsin lisansı. Diğer programlar içinde geçerli.
Edit: Aldıktan sonra yazarsan yardımcı olurum
eslao adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
MacOs için zaten ücretsiz var. Pages , Numbers , Keynote
Kemal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben bir çok uygulamayı crackli şekilde kullanıyorum. İzmir de yaptırmıştım bir de bu şekilde deneyeyim
RocksoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam telefon numaranızı özelden atın sms ile size atayım,office programlarını.
Verdiğiniz cevaplar için teşekkür ederim arkadaşlar. Bilgisayarı kendime almıyorum, arkadaş için sipariş verdik, elimize ulaşınca yardımcı olurum diyen arkadaşları rahatsız edeceğim galiba