Zor bir sektör, rakipler oldukça dişli, toptan kitap satanlardan al sat yaparak kazanç elde etmek oldukça zor. Direkt yayınevinden fiyat almak gerek. Bazısı hiç iade almıyor bazısı da toplam cironun yüzde 20 iş kadar falan iade alıyor.
Âlâ.. Fakat Prefix, Kida gibi dağıtımcıları ele aldığımızda komisyon oranları İdefix, Kitapyurdu gibi satıcılarla aynı. Hatta amazon.com.tr dağıtımcılardan da ucuza satış yapıyor. -çoğunlukla kargo da bedava- Durum böyleyken müşteri en cazip yerden alışveriş yapmaya yöneliyor. Sormak istediğim ise; Küçük e-ticaret yerleri nasıl ayakta kalabiliyorlar veya kendilerine müşteri bulabiliyorlar mı? Rekabet kurumu bu gibi durumları izlemiyor mu?
Ayrıyeten cevabınız için teşekkürler.