hurfikir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar.

Forumda kendi sitesinden veya sanal pazar üzerinden kitap satışı yapan arkadaşlara tedarik, iade, komisyon vb. spesifik konularda bazı sorularım olacaktı. Eğer aramızda bu işler üzerine çalışan varsa özelden yardımcı olabilir mi? (Skype, Sosyal Medya Hesabı veya WP iletebilirsiniz)

İyi forumlar.
Zor bir sektör, rakipler oldukça dişli, toptan kitap satanlardan al sat yaparak kazanç elde etmek oldukça zor. Direkt yayınevinden fiyat almak gerek. Bazısı hiç iade almıyor bazısı da toplam cironun yüzde 20 iş kadar falan iade alıyor.