Merhabalar, aralık ayında memleketten daricaya taşındık, ev güzel ancak evde rutubet cok var esyalar hepsi kuflendi, ev sahibi de 4 gündür kapıya geliyor ne zaman çıkacaksınız diye. Sözleşme 15 aralıkta bitiyor ev sahibi tutusmaya başladı bir nevi kış ayin da kiraya vermekte zorlanirim diye. Darıca tarafında 4 gündür ev arıyorum bildiğiniz kiralık daire varsa yardimci olursanız cok sevinirim
Evden çıkma sebebim rutubet cok var bebegim 1 aya yaklasik oldu sürekli hastalaniyor rutubetten