Uzun süredir ben de arıyorum hocam. Sıfırını bulamadım kesinlikle. Sanırım artık üretilmiyor. Üst modeli olan K780 var fakat Türkiye'de satışı yok. Elinde fazladan olan varsa konu sahibinden sonra bana da mesaj atarsa sevinirim.
Evet hocam, üretilmemesi çok ilginç. Sonuçta ihtiyaç olan bir şey bu. Zamanı geçen bir şey desek, o da değil. Ben de anlamadım. Bakalım umarım denk gelir.