webisyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar, Çin bizi biraz virüsü nedeniyle üzdü. Ancak virüsün çaresini bularak yine kalbimizi kazanmayı başardılar.

Virüs aşısını bulmuşlar çok şükür. Ve herkesin zorlanmadan aşısını olabilmesi için de kelle başı 144 dolardan bırakmışlar sağolsunlar.

Kendilerine bir kez daha teşekkür ediyoruz.

https://eksisozluk.com/cinin-de-covi...?a=popular&p=1
Yaşasın çin cumhuriyeti