sosyolog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kısa zaman önce devlet bankası dışında olanlardan da ödeniyordu.Vakıfbank'a hiç ısınamıyorum.
İşbankasından ödüyorduk bizde ödeyemez olduk mecburen Vakıftan açtık hocam valla devlet bankalarından da en kolay kredi vereno