EFT havale almayan yok bildiğim kadarıyla ama sunu unutmayın vergı ssk vs odemelerı sadece devlet bankalarından oluyor ondan dolayı vakıfbanktan hesap acın derım
Kısa zaman önce devlet bankası dışında olanlardan da ödeniyordu.Vakıfbank'a hiç ısınamıyorum.