Hocam ekonomi konusunda kesinlikle haklısın ama orda 1-2 ay çalışmanla 3000 kazanırsın hertürlü semem o ki hayallerini gerçekleştirmen için her zaman yol vardır.
Hocam dil olmadan oraya adapte olmadan çalışmak çok zor olur diye düşünüyorum. İlk bir kaç sene maddi açıdan değil de dil konusunda zorluk çekmeyi kabullenmiş biri olarak çok zorlanacağımı düşünüyorum. Ama hayaller hep dolaşır kalbinde ya da beyninde.