Buna benzer bir d*landiricilik forumdan birinin başına gelmişti galiba. Onun ülkesi Azerbaycan idi. Sahte dekont atmış kendisine. Size önerim bu tarz önemli eşyalarınızı internette hiçbir şekilde satmayın. Varsın 400-500 lira altına olsun kendi şehrinde sat. Veya otobüsle alıcının ayağına git. Git-gel otobüs fiyatı 200 TL. Hem gezmiş olursunuz. İnternetten satsaniz alıcı güvenli olur, satıcı güvenli olur ama kargoda bir sorun çıkar ve kırar falan al sonra başa belayı.
Hocam real şekilde parayı alana kadar kargoyu vermek istemiyorum ama ikilemde kaldım .