Buna benzer bir d*landiricilik forumdan birinin başına gelmişti galiba. Onun ülkesi Azerbaycan idi. Sahte dekont atmış kendisine. Size önerim bu tarz önemli eşyalarınızı internette hiçbir şekilde satmayın. Varsın 400-500 lira altına olsun kendi şehrinde sat. Veya otobüsle alıcının ayağına git. Git-gel otobüs fiyatı 200 TL. Hem gezmiş olursunuz. İnternetten satsaniz alıcı güvenli olur, satıcı güvenli olur ama kargoda bir sorun çıkar ve kırar falan al sonra başa belayı.