Hocam ücretsiz kullanabilmek için edu mailine sahip olmak yeterli mi yoksa yine bir ücret ödemek zorunda mıyız? Birde edu maili ile indirdiğimizde herhangi bir süre kısıtlaması (1 yıllık gibi) var mı?
Tamamen ücretsiz dostum
İndirdikten sonra edu bitene kadar diye biliyorum ama bitirmek nasip olmadı henüz.