iphone 6 anakartda sıkıntı var muhtemelen. Telefonu şarja taktığımda itunes logosu geliyordu ama açılmıyordu. Şimdi o da gelmiyor ama bilgisayara taktığımda itunes telefonu görüyor. Yazılım hatası diye düşündüm, yazılım atmayı denedim, yazılımı atarken cihaz kopuyor itunes görmüyor. Adana da iphone anakart tamiri yapan veya bildiği bir yer varsa yardımcı olabilir mi?