erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
6 saat ugraşsn ve 100 lira desin. Sen de buna "siz kafayı mı yediniz" de. Adam fiyat vermis. Cok geldiyse vermezsin. Sömurmeyin ihtiyaci olan insanlari be
Kimseyi sömürdüğüm yok, 3000 gönderi var diye konuya yazmışım zaten kimse elle silmeye kalkmaz bunu. Programı açıyorsun 6 saate otomatik siliyor, burada 100-150 tllik bir emek yok. Bilip bilmeden konuşmayın sizde.