Anneciğim ameliyat oldu. Doktorumuzun çok iyi olmasından ötürü ilgi ve alaka ile süreç çok kolay geçti. Vücudunuza 3 tane delik açılıp iki göğüs altı hizasından bir tane göbek deliği yakınlarından safra keseniz çıkarılıyor. Delikler o kadar derindi ki nasıl kapanacak korkusu ile çok saçma senaryolar yazdık fakat o kadar kısa bir sürede kapanıyor ki korkulacak bir şey olmadığını anlayabilirsiniz. Ameliyat sonrası kusma vs süreçlerini inşallah en ağrısız şekilde atlatırsınız. Ameliyat sonrasında bir gün daha hastanede kalıp eve geldiğimizden sonraki süreçte sadece yediklerinize dikkat ederseniz hiçbir ağrı veya şikayetiniz olmayacaktır diye düşünüyorum. Annem şimdi yediklerine biraz dikkat edip çok rahat ağrısız bir hayat sürüyor. Geçmiş olsun, sağlıklı günler dilerim.