Bique adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2012 yilinda olmustum, her hangi bir rahatsizligim bulunmuyor cok sukur, cok buyutulecek bir operasyon da degil, 1-2 cm uzunlugunda 3 delik aciyorlar hizli bir sekilde tamamlaniyor operasyon, aslinda ameliyat olmaz iseniz daha buyuk risk sayet kesede ki tas tikanma yapar ise vucudu zehirler.
Zaten tıkanma ve buna bağlı iltihaplanma var hocam şuan ilaç tedavisi görüyorum 3 ay sonra operasyon geçireceğim. Süreci anlattığıniz için teşekkürler