Yaklaşık 1 senedir safra kesemde taş var. Doktorum ameliyat olmam gerektiğini önerdi, ancak kese alındıktan sonra sarılık, safra kesesi alındıktan sonra safta yolu iltihabina bağlı siroz olabilme ihtimali olduğumu söyledi daha önce ameliyat olan biri varsa süreci açıklayabilir mi?