nasıl kuruyordun hocam açıklarmısın bende kuracam bır gunde kuramk ıstesemde ınternet hızım ona yetmez.
Hocam herkes sub kurma diyor sen kuracağım diyorsun

Peki inş başarılı olursun ne diyelim..
Yapacakların ;
Pleks panel
domain
cloud yada direk hostunuz yönlendirsiniz domaini
1 domaine siteyi kurun tüm yapmanız gereken ayarlamaları yapın.Sonra pleks panelle kopyalayın 1 günde rahat bir şekilde 200-250 adet site kurabilirsiniz.
Bence bunlarla uğraşmaktansa oturup pinterestte adamlar nasıl sistemler yapmış ben ne yapabilirim diyip o şekilde kendi sistemi oturtmak daha mantıklı.
Sub olayı,Blogspot olayları bitti gibi bir şey artık (bitmesinden kastettiğim bu sitelerde pinler aramalarda sıralamalarda çok daha geri planda kalıyor.)
Ya da boşver bizim dediklerimizi kendi bildiğin şekilde yap hocam yaşayarak öğrenmek lazım bazı şeyleri