bazı kelimeleri sunuş biçimi saçma. bunca senedir bu dili konuşuyorum, israf eden bir kimseye "israfçı" demedim. israf eden kimseye "müsrif" demeyi tercih ediyorum. güzel bir uygulama ama bence daha geliştirilmesi lazım.