nasıl kuruyordun hocam açıklarmısın bende kuracam bır gunde kuramk ıstesemde ınternet hızım ona yetmez.
Üstadım. Emek vermeden para kazanma devri bitti desem yeridir. Emek vermen gerekir. Başka türlüsü gerçekten hüsran. Boşa kürek sallama. Ve daha bir çok benzetme yapabilirim. Herkes söylüyorsa buna benzer şeyler kulak vermeni tavsiye ederim. Çünkü tecrübe ile sabit. Sub domain olayı şimdilik ciddi bir zaman kaybı. Ne yaparsan yap ağzınla kuş tutsan bile şuanda hit getirmiyor. Ama pinlerin gerçek sahibine katkı sağlamış olursun sub domain kurarak. Nacizane fikrim budur.