Şahsi görüşümü söylemek istiyorum. R10 üyeleri kötü spinler yüzünden bu işlere pek sıcak bakmıyor olabilir. Okunabilirlik çok önemli artık. Eğer sizin scriptini çok iyi ise bunu insanlara kanıtlamanız gerekir, örnek 10dk karışık makaleler alıp video çekebilirsiniz. Şahsi görüşüm, sizin yazılımınızı bilmiyorum yanlış anlaşılmasın lütfen.