Herkese iyi forumlar.

r10.net ailesine yeni katıldım. Bir yazılım çıkardım ve bunun satışını gerçekleştirmek üzere konumu açtım. Sanırım üyeliğim yeni olduğundan dolayı sizlere güven vermeyen bir kullanıcı gibi gözüküyorum.

Ürünümün satın almadan önce demosu mevcut. Çalışıp çalışmadığını kontrol edebiliyorsunuz, kaçacak halimizde yok. Çalışan bir ürün ortada fakat bu güvensizliğin nedenini anlayamadım.
Forumda ticaret yapmak için yıllarca bekleyip eski üye mi olmam gerekiyor ?

Bir fikir verin bu adam ne yapsın...