Herkese günaydın, mac bilgisayar kullanıcısıyım ve bir etiket programım var windows üzerinden çalışıyor. bootcamp yapıp da sadece ayda 1 kullanacağım program için bilgisayarı kasmak istemiyorum.
Sorum şu: Fiziksel yazıcı benim yanımda olup da sunucuya kuracağım etiket programını uzaktan bu yazıcıya yazdırabilir miyim acaba.