Hayırlı günler arkadaşlar biraz boş bir konu olacak şimdiden özür dilerim ama bu domain piyasasının mafyası sedo mu ya arkadaş hangi dilde olursa olsun adamlar kıstırmış tüm güzelim domainleri bu konuda ne düşünüyorsunuz çok merak ediyorum