dexterminate adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Admin paneline yönetici girişi yapmışsanız siteyi görüntülediğinizde, bakım modunda olduğunu göremezsiniz. Onu kontrol ettiniz mi?
mozay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gizli modda yada kullanıcı girişi yapmadan dener misiniz?
Evet arkadaşlar dediklerinizi yaptım ama hala aynı.