pacaltay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
adsterrayi kesinlikle tavsiye etmiyorum, ayrica arkadasin ref linkiyle uye oldum. arkadasa sorular sormustum, refli uyelikten sonra yardimci olacagini soyledi. uye oldum, buranin linkini verdi. yardimci olma sekli bu, sorularim vardi cevap da vermedi. hem reklamdan hem de arkadasin ref linkinden uzak durun derim. oluyorsaniz kimseye kazandirmayin, kendiniz refsiz olun. insanlar yardim edecegim diyerek etmiyor cunku. zaten reklam da uc kurus veriyor. abd hitli duzgun sitem var, cok komik rakamlar veriyor, bos dursun daha iyi.
Adjo denediniz mi? Kaç hitiniz var?