yazı olmamış onun dışında güzel
teşekkür ederim hocam fontlar kısmını ozellikle altini çizdim kendime not aldım

saygılarımla
Sloganın font değişebilir
slogan ilk deneme için normal 2ci deneme için cok amatör tabiki üstünde titizlikle calışacağim hocam saygılarımla notumu aldım teşekkürler
Nesne konumlandirmalari ve font degisikligine gidilirse daha hos olabilir
çok teşekkür ederim hocam bende öyle düşündüm şimdi nesnelerin konumlari biri anya biri konya misali duruyor onlari eşit orantılı yapmam lazım onu farkettim sayenizde teşeşkkür ederim çok sagolun saygılarımla