@KraL; hakkını veriyorsun cloakerın abi
Vallahi kimseye beğendiremiyoruz.. Kalkıp forumdan 150 TL bakiyeli hesap alıp 1. dakikasında reklam atıyorlar. Çerez yok dikkat yok sonrada cloakerin işe yaramaz .
Cloaker almaya gelenlere önce hesaplarını soruyorum