slipknot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
valla hocam tekrar denedim şuan bende sorunsuz çalışıyor çok ileri derecede kodlama bilmediğimden attığın hata raporundanda birşey anlamadım açıkcası windows 10 kullanıyorum ben netframework ile ilgili olabilir veya office sürümü ile ilgili
ama emin değilim k.b yın
teşekkürler