
Ya sigortası yoktu ya da ehliyeti

Öyle şey mi olurmuş ben yaptırdım sen ver parasını. Ben o zaman neden para ödüyorum?

İyi olmuş hocam sevindim en azından uğraşmayacaksınız. Allah böyle insanlarla karşılaştırmasın inşallah.
Hocam arabayı süren genç biriydi yanındaki sanırım babasıydı. Genci görünce ehliyeti yoktur diye düşündüm babası ehliyetimi ruhsatımı istedi fotoğraf çekti bende karşı tarafın ehliyet ruhsatını istedim verdi fotoğraf çektim duruyor öyle