Valla ekonomi bakanı Türk milletinin yurt dışına çıkıp gezme gibi bir derdi yok. Cazibe merkezi olma yolundayız dolar artmış bundan sizene dolarla mı borçlanıyorsunuz dedi ve niyeti belli etti.

çalış köleeeeeeee olayı buç. Yaşamaya hatta kendi ülkemizde tatil yapmaya bile hakkımız yok.