Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her zaman ki gibi çok saçma, gereksiz ve Siyasi tartışma oluşturmak için açılan konu. Sayın Berat Albayrak sizin gibi gereksiz insanlar ile uğraşıyor. allah kolaylık versin ne diyeyim
ekonomi tartışması olarak konuyu açtım ne var bunda? Tartışma yapmaktan.. karşı görüşlerimi belirtmekten doğal ne var ki?