Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her zaman ki gibi çok saçma, gereksiz ve Siyasi tartışma oluşturmak için açılan konu. Sayın Berat Albayrak sizin gibi gereksiz insanlar ile uğraşıyor. allah kolaylık versin ne diyeyim
Selamlar,

Niye kardeşim? Niye?
Onlar her şeyi istedikleri gibi kullanıp, ekonomiyi batırıyorken güzel.
Biz "vatandaş" olarak eleştirince mi GEREKSİZLİK oluyor?