Evet 70 yıldır bu ülke bilerek iyi yönetilmiyor. Her başa gelen kendi sülalesini zengin edip gidiyor. Benim gözümde partilerin hiçbir değeri yok, çünkü hepsi aynı zihniyette. Üretme derdinde değiller, kendilerini ve yandaşlarını zengin ediyorlar. Halkı düşünen yok. Her şey güzel olacak diyip de geldiğinden beri bir şeyi değiştirmeyen de aynı zihniyet, maaşını dolarla mı alıyorsun diyen de aynı.