Hocam sana tavsiyem (belki sen de düşünmüşsündür) sadece işin gereği lazımsa ödünç olarak, belirli süreli telefon isteği için konu açabilirsin. Belki elinde fazladan kullanmadığı telefonu olan verir. Alır işini görür, işin bitince de iade edersin. Böylece yeni borca da girmemiş olursun