Hocam sana tavsiyem (belki sen de düşünmüşsündür) sadece işin gereği lazımsa ödünç olarak, belirli süreli telefon isteği için konu açabilirsin. Belki elinde fazladan kullanmadığı telefonu olan verir. Alır işini görür, ​i​​​şin bitince de iade edersin. Böylece yeni borca da girmemiş olursun