5-6 senedir Monster kullanıyorum. O zamanlar Monster'ın ufak bir dükkanı vardı, çok merdiven altı gibi duruyordu. Yine de risk alıp satın almıştım, gelecek yıl yeni bir laptop daha almayı ve yine tercihimi Monster'dan yana kullanmayı düşünüyorum.