Dijitaliz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şikayet konusu açtım https://www.r10.net/sikayetim-var/24...post1077844714 konuya cevabınız bekleniyor. @Meliih;
Yazdim hocam bekleyin diyor nasıl bir açiklama yapacak merak ediyorum.