bcnn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Raunt u önermemenizin nedeni nedir hocam
Hocam şuan durum nasıldır bilmiyorum fakat 2018-2019 yılında kullanmıştım bir kere tyt ye yönelik içerik çok azdı hatta yoktu eski tip soru ağırlıklıydı bir diğer konu hocaların anlatımları hiç keyif vermiyordu insanı sıkıyordu en azından benim için bu şekildeydi.

Youtubeden gerçekten işinin ehli çok insan var ve sayısız kanal var bence artık böyle imkanlar varken bu tarz sistemlere para vermeye gerek yok ve zaten hatırladığım kadarıyla 1-2 bin civarı alıyor raunt