Amerika'nın borçları Çin Yuanı cinsinden değil.
Türk devletinin dış borcu da Türk lirası cinsinden olsaydı umurumuzda olmazdı basar parayı öderdik )))
Amerika'nın dış borcu ile Türkiye'nin dış borcunu kıyaslamak nasıl bir fikir anlayamadım.
ABD ile değil sadece o en çok borcu olana kadar bize gelene kadar bir sürü ülke var araştırabilirsiniz.