Olsa zamanında kol gibi borç varken olurdu.
Zamanında kol gibi borç vardı da bugün yok mu zannediyorsunuz?
O kol gibi borç yüzünden emeklilik yaşı 65 e çıktı.
2001 krizinde borçların milli gelire oranı %56 ydı.
Bugün dış borçların milli gelire oranı %59 u geçti.
2001'den daha borçlu haldeyiz.
Net dolar rezervlerimiz ekside.
Aradaki tek fark iktidar bütün medyayı satın aldığı için şu an bir ekonomik krizin içinde olduğumuzun haberi yapılamıyor.
Ülkede işçi çıkarmak yasak, iflas etmek yasak, krediler battığı bilindiği halde yeniden yapılandırımış.
Yani durum çok kötüyken, eskiden daha kötüydü sanıyoruz.