Şuan General Mobile 8 kullanıyorum ve arama yapınca gizlilik sorunu yaşıyorum az önce bankayı da aradığım da bizi gizliden arıyorsunuz işlem yapamıyoruz dediler. Bu sorunu nasıl çözebilirim bilgisi olan var mı?