nalpagutt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam nasıl geri alırız peki , destekle iletişime geçtim daha dönmediler.
Bu konuda bilgi sahibi değili, tabi ki destek hatları mevcut birde bunu düşünün milyonca insan mevcut milyonlarca destek açan var. ne zaman sıra gelir bilemiyorum gelse bile cevap verebilirmi oda meçhul.
Twitter hiç kullanmadım kullanamadım açıkcası sıcak gelmedi bana o konuda çok iyi bilgi sahibi değilim.
Numara onay sistemleri sadece hepsinde geçerli olan bir sistem olduğu için tek kullanmlık diye bilebiliyorum.